atulahmadjafri
Thanks for sharing some love for my cute blog

please follow my cute blog if you like my cute blog


bagi yang sudah memfollow saya dan ingin difollow kembali sila lah tinggalkan link anda di shout box saya :)

Wednesday 16 November 2011

hebat kawan hebat saya .


    BUNGA :)

Okay yang nie kawan saya nama die shiela tapi nama famous dia bunga kalo kat facebook . orang nya kecik molek tinggi (kot) dan bergaya . hehehe . saya kawan dengan dia dah lama sangat dah dr kami masih kecik , dr tak ingat ape2 je lah senang . hehehe . dulu kami rapat dan pernah tak rapat tapi sekarang kami dah rapat balik . hehehe . (merapu kejap) . Dia baik tapi kuat membebel . hehehe . itu je lah kot yang saya nak cite pasal kawan saya nie . ade lagi saya edit la eh . kalau rase2 nak kenal die . klik aje kat link (nama) tuh .


Yang nie nama die ekin . Die pon baik jugak tau .. orang nye pon sangat tinggi . hahah .  nak tahu nape saya cakap die becok . hummm .. kalau saya jumpe die nie . penat ke tak penat .. die mesti membebel bagai nak tercabut mulut dia tuh . hehehe . tapi die comel kan .. kalau kiteorang dah duduk kat kedai makan tuh .. keyakinan lelaki untuk mengurat kiteorang adalah sangat kurang sebab kiteorang kalau gelak memang tak fikir orang sekeliling . hehehe . Aku rindu kau lah gila . hehehe .



Ini meera . comel jugak kan . Meera nie kawan saya yang agak rapat jugak . hehehe saya suka bila bila cakap sebab dengan memek muka dia tuh akan buatkan kami tergelak . huhu . Die baik tapi die sekarang dah duk jauh sikit dengan saya so kami dah jarang jumpe . Rindu die sangat2 . hehe . Die pon sama jugak macam ekin hee .. kalau kami dah beborak memang tak ingt orang sekeliling . hehehe . Meera masak sedap . ermm nyum2 . hahaha . (merapu aku nie) . hehehe . Sayang kau .



Yang nie pulak name die aishah . huhu . die tersangatlah comel . hehehe . Die nyanyi sedap gila . hehehe macam penah rasa je kan aku . tapi memang best la sebab kiteorang selalu peg karaoke kalau ade mase terluang . hehe . chewah ayat aku nak baik jer . heeee . Aku suka tuh batu lesung pipit dia tuh . Nasib baik lah die punye batu lesung tuh tak boleh di ambik . kalau tak memang aku bawak lari balik umah pastuh sorok dalam toilet . huuu . 



Okay the last one . yaya !! ah sumpah aku rindu kau sangat2 . :'( . nie lah kawan suka duka aku yang penah rapat dengan aku . erm . Die baik sengan aku . banyak jugak lah kami share prob .. erm .. cantik kan dia . before dis kami sangat rapat tapi maybe sebab masing2 bila dah jauh kami jadi tak serapat dulu . erm aku nak mintak maaf sebab tak dapat post baju kat kau . Aku serba salah gila dekat kau yaya . ermm .


nie la kawan2 aku yg TERBAIK !! kalo duk ngan diorang nie bole pecah perut DIBUATNYER !! MISS dengan korang larh !! pergh memang terbaik la kawan !! sume suke berkawan tol tak?? tak kesahlah lelaki ke perempuan. walau apa2 pun jenis berkawan kite mesti cari kawan yang bleh masuk kepala. yang terbaik lah. kawan2 yg x leh masuk kepale nei aku juz angguk2 geleng2 je.Tu je. nk ckap lebih2 tak bleh. tkot bleh bwak bgaduh lak. :p tpi kalau salah kawan. x pndai jage diri. JAHANAM lah diri anda. kawan pon kene berpada2 gak. yelah kan tkot KAWAN MKN KAWAN. Tu yg kite kene elak kn Tu. Kalau ade kawan mcm nei. kite PIJAKkn aje kpale die. HAHAHA (18sx). tapi aku BERSYUKUR kwn yg aku ade sekarang nie. sume gile2 pnye olang. ahahhaha korang semue nei mmg kawan TERBAIK aku!


*klik aje kat nama diorang tuh kalau rasa2 nak kenal . hahaha . aku bukan promote kawan okay !!