atulahmadjafri
Thanks for sharing some love for my cute blog

please follow my cute blog if you like my cute blog


bagi yang sudah memfollow saya dan ingin difollow kembali sila lah tinggalkan link anda di shout box saya :)

Sunday 13 November 2011

LOVE .


i LOVE you .

kalau orang tanya saya . saya akan jawab awak orang yang saya sayang . saya sayang awak biarpun susah saya nak kenali hati cara awak dan perangai awak tapi  saya sangat berharap yang awak sayang saya . kadang saya rasa awak tak jujur dan setia pada saya tapi saya sangkal semua tu sebab saya tahu percintaan kita adalah percintaan jarak jauh yang sangat memerlukan pengorbanan dan kepercayaan . semoga ALLAH itu memberi kita sesuatu yang benar dalam hubungan . jarak jauh bukan halangan untuk saya terus percaya awak .

(ayat saya agk jiwang)

A hug for you means I need you. A kiss for you means I love you. A call for you means I'm missing you....

0 comments: