atulahmadjafri
Thanks for sharing some love for my cute blog

please follow my cute blog if you like my cute blog


bagi yang sudah memfollow saya dan ingin difollow kembali sila lah tinggalkan link anda di shout box saya :)

Wednesday 14 December 2011

makin hari makin rasa HILANG .


Kadang terasa ingin pergi jauh dari apa yang berlaku . Tapi aku tak mampu untuk tinggalkan semua tu selagi aku tak mampu untuk merdekakan diri aku sendiri . Biarlah apa orang nak kata yang penting hanya aku sebagai hambanya tahu apa yang perlu aku lakukan demi mencorak kehidupan demi masa depan aku . Kalau hari ini aku terpaksa hilang segala-galanya demi mencari erti kehidupan aku rela , biarlah semua rasa itu pergi dan membuatkan aku lebih tabah untuk meneruskan kehidupan di dunia yang penuh duri dan cabaran ini . Tiada yang sempurna demi sebuah kehidupan .

*Akan aku cari kesempurnaan itu .

0 comments: