atulahmadjafri
Thanks for sharing some love for my cute blog

please follow my cute blog if you like my cute blog


bagi yang sudah memfollow saya dan ingin difollow kembali sila lah tinggalkan link anda di shout box saya :)

Thursday 26 January 2012

andai kau jodoh aku .



tersedar aku dari mimpi .. seketika aku termenung berfikir tentang kau .. 
aku bangun dan berdiri di sebalik jendela .. hmmm ... tenang bersama tiupan angin ..
hari ini aku terlalu rindukan kau sehingga aku tak mampu untuk tidur dengan lena ...
mana pergi kau dalam hidup aku .. datanglah seandainya kau jodoh aku ..
aku menanti penuh sabar ...

hari ini juga aku ingin pergi .. 
pergi sejauhnya dari yang lepas ..
dan aku ingin membina benteng baru dari benteng yang runtuh ..
mampu ke aku ?? ...
tak apa .. asal ada usaha pasti aku mampu ....

aku sedar .. aku bukanlah yang baik dari yang terbaik ..
tapi aku cuba menjadi yang baik antara yang terbaik ..

setiap doa pasti ada kau dan aku ...
ya allah .. seandainya dia adalah jodoh aku .. kau tetapkanlah hatinya untuk aku ..
semoga dia mencintai aku seadanya ..
semoga dia menerima kurangnya diri aku ..
dan kau satu kan lah kami dengan penuh kebahagiaan ...
seandainya jodoh itu perlu dilalui di atas kaca yang bertaburan ...
itulah cabaran untuk aku .. dan aku terima demi mendapatkan cinta dia melalui dugaan dari mu ya allah ..
dan semoga itulah cinta yang kau redhai ...




0 comments: