atulahmadjafri
Thanks for sharing some love for my cute blog

please follow my cute blog if you like my cute blog


bagi yang sudah memfollow saya dan ingin difollow kembali sila lah tinggalkan link anda di shout box saya :)

Thursday 12 January 2012

bukan kau . tapi kau .




#1......Hari ini terduduk aku ditepi pintu ,
menahan sebak dan tangis ,
pergi engkau cinta , pergi jauh dalam hidup aku ...

.....kenapa kau tak pernah faham aku ,
aku faham diri aku sendiri ,
hanya aku tapi sampai bila , aku taknak hadap kau lagi cinta ,

....dan hanya ada kata yang selalu keluar dari dalam hati aku ,
"dia bukan milik kau"
"kau bukan dalam fikiran dia"
"kau tak patut mencintai dia"
"dia hanya kawan kau selamanya"
"hati dia bukan milik kau"

.....sedarlah hati yang cinta itu bukan hak kau ,
orang yang lebih layak ada untuk cinta dia ,
kau perempuan bodoh wahai diri ,
bodoh kerana sanggup diperlekehkan ,

.....bila dengan dia kau lupa segalanya ,
kau lupa siapa kau ,
kau cari diri kau tapi kau tak jumpa ,
sedarlah wahai diri , tolong sedar akan perasaan kau ,
tiada apa yang patut kau harap antara dia dan kau ,

mencari diri,
mancari kau,
mencari kasih,
mencari sayang,
datang bahagia,
pulanglah derita.


#2berdirilah aku untuk melawan segala perasaan itu ,
berdiri dalam tangisan ,
dalam tangis aku mengambil wudhu,
semoga dengan berwudhu aku mampu untuk tenang,
berdoa aku semoga kau mampu rasa apa ku rasa,
aku tahu kau takan pernah tahu yang ini,
biarlah semua tahu yang aku benar2 jauh tersesat dengan kau cinta .




#3hari ini genap ketiga harinya aku menanti dalam mencari jawapan...
3:00am

tersedar,aku tersedar dari tidur yang belum tentu lenanya,
aku bangun menggosok mata sambil berjalan,
aku menuju ke bilik air di teratak bonda,
seusai mandi ..

aku mengambil wudhu dan aku lakukan solat dua rakaat,
hari ialah hari ketiga aku melakukan solat dua rakaat,
dengan rasa penuh ikhlas dalam mencari ketenangan ...
aku mengaji,semoga allah memahami hati hambanya ..
aku menjauhkan diriku dari memikirkan itu selalu ..
aku dekatkan diriku dengan allah ...

dan doa inilah sentiasa mengiring aku ...



0 comments: