atulahmadjafri
Thanks for sharing some love for my cute blog

please follow my cute blog if you like my cute blog


bagi yang sudah memfollow saya dan ingin difollow kembali sila lah tinggalkan link anda di shout box saya :)

Saturday 28 January 2012

cemburu .



kau .. aku .. kita sama aja tak ada yang berbeza ...
kau selalu mencemburui aku ..
begitu juga dengan aku yang selalu mencemburui kau ..
tapi jangan lah kau tersilap ..
kadang-kadang sikap kau itu boleh menyakitkan aku ..
jangan kau menyakiti aku dengan sikap kau itu ..
aku hanya boleh fahami kau selama yang aku mampu ...
dan selagi kau bersikap begitu aku tak mungkin akan bertahan ...
terima kasih ..
maaf .

1 comments:

Anonymous said...

helo, sometimes kite kena muhasabah diri kita juga.. masing2 ada kelemahan sendiri, sama2 terima dan berubah, nampak like 'bias' sangat je kat u sebab si dia menerima kelemahan kamu,kamu nmpak sperti tidak terima kelemahan pasangan u.
just my 25 cent.
peace y'all

qistina88