atulahmadjafri
Thanks for sharing some love for my cute blog

please follow my cute blog if you like my cute blog


bagi yang sudah memfollow saya dan ingin difollow kembali sila lah tinggalkan link anda di shout box saya :)

Sunday 15 January 2012

ketika mata belum terpejam


Tersedar aku dari tidur ,
Aku bangun dan menuju ke tingkap ,
Perlahan aku buka tingkap dan menghirup udara pagi ,
Terasa sejuk dan angin sesepoi bahasa menyelinap masuk ke kamar dan membingitkan telinga ...
Setelah puas aku ke bilik air untuk mengambil wudhu ,
Kemudian aku mengaji .. sayup dan perlahan ...
Selunak hembusan angin ..
Tanpa sedar .. diriku diperhatikan .. Tapi oleh siapa ? ...
Sehabis mungkin aku kuatkan semangat semoga aku tidak diganggu ... dan semoga dia adalah orang yang baik ...
Ya allah .. lindungilah hambamu ini dari ganguannya .. kuatkan lah imanku ....

0 comments: