atulahmadjafri
Thanks for sharing some love for my cute blog

please follow my cute blog if you like my cute blog


bagi yang sudah memfollow saya dan ingin difollow kembali sila lah tinggalkan link anda di shout box saya :)

Tuesday 3 January 2012

maaf .



Aku ingin lari dari hidup ini ,
tapi aku tak mampu lakukan ,
aku teruskan kehidupanku ,
teruskan dengan hati yang makin jauh memikirkan tentang kau .

Dulu aku pernah lalai dan terleka ,
aku lalai kerana cinta yang aku kejar ,
aku leka mempermainkan perasaan kau .

Hari ini kau menangis lagi kerana aku ,
aku tak mampu untuk berkata selain menangis juga seperti kau ,

aku mohon ..
bukakanlah sedikit hati kau untuk cinta aku ,
berikan aku peluang untuk menjadi permaisuri hati kau ,
bimbing aku untuk menjadi wanita yang kau idamkan .


Maafkan aku ,
terfikir juga aku untuk melupakan kau ,
makin aku belajar makin aku sakit ,
aku tak mampu .

Jika hari ini aku melepaskan kau ,
itu bukan kerana aku redha dan ikhlas ,
tapi aku ingin menghormati kau .

"ya allah sampaikanlah secebis cintaku untuk dia semoga dia rasa cintaku"

0 comments: