atulahmadjafri
Thanks for sharing some love for my cute blog

please follow my cute blog if you like my cute blog


bagi yang sudah memfollow saya dan ingin difollow kembali sila lah tinggalkan link anda di shout box saya :)

Thursday 26 January 2012

mum .. dad ... you are special ..



mak dan ayah .. itulah satu-satunya harta paling berharga buat aku ...
tak ada yang mampu memberikan aku kebahagiaan selain mereka ..
aku sedar hari ini aku banyak melakukan silap .. 
silap yang aku lakukan pastinya mengguris hati mereka ..
dan pastinya mereka tersebut sama di atas kesilapan yang aku lakukan ..
aku hanya ingin belajar dari kesilapan yang lepas dari melakukan kesilapan yang sama ..

ya allah .. kau ampunilah dosa kedua ibu bapa ku .. 
andai mereka terlalai dalam medidik ku .. 
andai diberi peluang ingin aku berhati-hati dalam meniti perjalanan yang penuh duri ini ..
dan kau bukakanlah hati mereka untuk tabah dalam menerima segala dugaan yang kau berikan ..

"tiada yang benar-benar sempurna kau datangkan kepada kami sebelum kami mencapai sempurna itu" ...

0 comments: