atulahmadjafri
Thanks for sharing some love for my cute blog

please follow my cute blog if you like my cute blog


bagi yang sudah memfollow saya dan ingin difollow kembali sila lah tinggalkan link anda di shout box saya :)

Monday 6 February 2012

perkara paling kejam buat saya membuat seseorang menyintai saya .



kadang-kadang perasaan kita tak boleh nak halang ..
tapi kadang-kadang  perasaan juga membuatkan kita rasa mahu berhenti dari ada perasaan ..
tapi apakan daya setiap manusia mempunyai perasaan ..
orang yang mempunyai "kad merah" juga mempunyai perasaan ..

saya juga terasa amat kejam bila saya buat orang menaruh harapan pada saya ..
saya tak berniat untuk melakukannya tapi perkara sudah terjadi ..
masalah juga sudah timbul ..
mahu atau tidak saya juga harus berdepan dengan perasaan yang tidak sama dengan dia ..
tapi perkara yang paling penting adalah berterus terang dari mengelak ..
jangan biarkan si dia menaruh harapan yang terlalu lama ..
jika terlalu lama dibiarkan boleh menimbulkan perbalahan ..
jangan diputuskan tali persahabatan dengan hanya perasaan itu ..
bila sudah berterus terang fikiran akan tenang dari terus menyakiti dia ..
"jangan menyakiti andai hati tidak mahu"

tolong berhenti menaruh harapan  ..
 tak mahu terus menyakiti ..
 juga tak mahu disakiti ..
 tak mahu disakiti oleh perasaan bersalah ..


0 comments: