atulahmadjafri
Thanks for sharing some love for my cute blog

please follow my cute blog if you like my cute blog


bagi yang sudah memfollow saya dan ingin difollow kembali sila lah tinggalkan link anda di shout box saya :)

Thursday 2 February 2012

aliya demam .



okay ni korang kenal kan .. ni adik aku yang nama dia ALIYA tu ..
kesian dia dah 5hari dia demam .. bila siang kira dia elok jugak tapi bila nak tidur badan dia tu panas sangat ..
lagi-lagi aku yang tidur dengan dia .. so aku rasa lah badan dia yang panas tu ..
aku harap hari ini dia sembuh sebab aku dah tak sanggup nak tengok dia melalak sebab dia rasa tak sedap badan ... makan pun tak banyak .. biasalah budak kalau demam mesti badan akan susut sedikit ..
tapi aku tak sanggup tengok sebab aku tengok adik aku tu dah kurus sangat ... aku nak dia macam biasa ..
gelak-gelak dan bermain dengan budak-budak lain ..
#doakan adik aku cepat sembuh okay . thanks :)

0 comments: