atulahmadjafri
Thanks for sharing some love for my cute blog

please follow my cute blog if you like my cute blog


bagi yang sudah memfollow saya dan ingin difollow kembali sila lah tinggalkan link anda di shout box saya :)

Thursday 2 February 2012

inilah dugaan paling hebat buatku .



ya allah .. begitu hebat dugaanmu buatku ..
niatku ikhlas ..
aku hanya ingin terbangkan hatiku buat dia ..
dan aku hanya ingin tetapkan dia di dalam hatiku buat selamanya ..
tapi aku gagal ..
aku gagal dalam menetapkan hatinya buatku juga ..

aku terasa seperti hatiku dihiris dengan pisau yang baru diasah ..
tajam .. sakit ..aku tak mungkin bertahan jika rasa sakit seperti ini ..
ya allah kau tabahkanlah hati hambamu ini ..
aku sakit untuk menghadapi semua ini .. tapi aku harus kuat untuk menghadapi ..

#terfikir aku kenapa aku harus ditemukan kepada kau ..
mungkin inilah ujian yang paling berharga buat aku ..
aku harus terima hakikat yang kau bukanlah milik aku selamanya ..

aku ditemukan kepada kau untuk mencintai kau ..
kemudian aku menyakiti kau ..
dan sekarang aku hanya menunggu kau ..
aku menyesal menyakiti kau ..
bantulah aku ..
bantu aku untuk melupakan kau ..
sedarlah yang kau juga sedang menyakiti aku sekarang ..
kau menyakiti aku tanpa kesan yang kau sendiri tidak mungkin nampak ..
tapi aku merasai itu ...


0 comments: