atulahmadjafri
Thanks for sharing some love for my cute blog

please follow my cute blog if you like my cute blog


bagi yang sudah memfollow saya dan ingin difollow kembali sila lah tinggalkan link anda di shout box saya :)

Wednesday 1 February 2012

tak berniat walau sedikit .



salah sikit tapi akhir kata ialah CLASH .
boleh kan kalau msing-masing ambil ruang dan masa untuk berfikir .
okay aku tahu salah aku  .. tapi tak boleh ke kalau aku mintak kau ruang sikit dengar alasan aku ?
jangan hukum aku sebab itu memang salah aku .. tapi kau kene tahu setiap apa yang berlaku pasti ada sebab musababnye.
aku tak ada niat nak melukakan hati kau walau sikit sebab kau takan pernah tahu macam mana aku sayang kau .
berapa lama aku amik masa pulak untuk kenal hati budi kau ?
tak bukan niat aku nak ungkit apa yang aku lakukan .. tapi aku mohon kau bukak sedikit hati kau untuk aku .
jangan biar aku terkapai-kapai . 
kalau kau betul tak boleh nak percaya aku takpa tapi tolong jujur dengan aku apa yang kau rasa skrg .
jangan terus menyakiti aku .. aku tahu aku bukan yang terbaik yang pernah ada dalam hidup kau .

0 comments: