atulahmadjafri
Thanks for sharing some love for my cute blog

please follow my cute blog if you like my cute blog


bagi yang sudah memfollow saya dan ingin difollow kembali sila lah tinggalkan link anda di shout box saya :)

Wednesday 2 May 2012

jika mampu ..


Jika mampu akan aku ukir nama kau disegenap ruang hati aku , dan jika aku mampu ingin sekali aku mengukir senyuman dibibir kau setiap kali kau jauh dengan aku . Mungkin aku tidak sedar yang aku sering membuat kau rasa kecewa , marah , sakit hati dan mual dengan perangai aku tapi mungkin aku tidak berniat melakukan itu . Tak ada yang mampu aku lakukan selain meminta maaf secara berulang kali dari kau .. tapi kesalahan yang sama sering berlaku lagi .. kadang aku juga tak mampu untuk fikir kenapa aku sering melakukan kesalahan yang sama sedang kan dalam hati aku ingin dan terlalu ingin membuat kau berasa bangga dengan aku walaupun sedikit ... Mungkin sudah tiba masa untuk aku tinggalkan segala perangai dan kelakuan yang tak mungkin akan terulang lagi demi menjaga ikatan yang sudah lama terjalin dan aku terlalu sayang kau .

.............. cuma yang tinggal sekarang satu saja peluang untuk aku teruskan kepercayan yang kau berikan untuk aku .. dan aku berharap yang aku akan terus berubah . ameeenn ...

.......... percayalah yang aku benar-benar ingin menjadi bidadari kau di syurga .....

1 comments:

cimon said...

Aamiin.

Setiap kesusahan ade kebaikannya. Itu janji Dia. In Shaa Allah, kalo dia jodoh kamu dari Allah Taala, his only meant & precious specially for u.
(^v^)