atulahmadjafri
Thanks for sharing some love for my cute blog

please follow my cute blog if you like my cute blog


bagi yang sudah memfollow saya dan ingin difollow kembali sila lah tinggalkan link anda di shout box saya :)

Thursday 7 March 2013

maaf .






Selsesai sudah solat asar . 

Hari ini aku rasa aku dah sakitkan hati orang yang aku sayang . 
Mungkin aku belum cukup baik untuk buat dia sentiasa tersenyum dengan aku . Atau mungkin sebenarnya dia ok and aku yang terlalu emosional .. 

Sayang  .. kalau awak tahu apa yang ada  dalam hati saya .. mungkin awak akan cuba untuk fahami perasaan saya walau sedikit . Saya tak minta supaya awak terlalu menjaga hati saya .. tapi saya minta supaya awak juga cuba kawal emosi awak .. saya mengalirkan air mata saya hari ini kerana awak . Saya sayangkan awak . Awak separuh dari hidup saya . 

Maafkan saya kalau saya terlalu banyak buat awak rasa tak senang hati . I love you sayang :') .

0 comments: