atulahmadjafri
Thanks for sharing some love for my cute blog

please follow my cute blog if you like my cute blog


bagi yang sudah memfollow saya dan ingin difollow kembali sila lah tinggalkan link anda di shout box saya :)

Sunday 1 January 2012

i have reason to love you .



Maaf , saya tidak berniat untuk mencintai awak ,
saya pernah terfikir untuk melupakan awak terus ,
tapi saya terleka dalam medalami cinta awak ,
dan kerana cinta awak , saya berdiri di sini menanti cinta awak .

Terfikir juga saya untuk melupakan awak terus dari hidup saya ,
tapi demi tuhan saya tak boleh berpatah balik dari apa yang saya berikan ,
saya leka dalam mengamati cinta yang awak beri ,
saya mengharungi setiap hembusan nafas saya untuk awak ,

Kadang cinta awak membuatkan saya sakit ,
kadang cinta awak membayangi saya ,
kadang juga cinta awak membuatkan saya takut ,
saya takut jika saya tak benar-benar memiliki cinta awak ,
hari-hari doa saya adalah semoga saya dapat memiliki cinta awak .

"aku sakit atas cinta yang aku berikan"

"ya allah jika dia adalah cinta hatiku , kau tenangkan hatiku saat aku memikirkan tentang cinta dia dan kau bukakanlah hatinya untuk cinta yang aku berikan semoga hatinya benar-benar ikhlas menerima cintaku"

0 comments: