atulahmadjafri
Thanks for sharing some love for my cute blog

please follow my cute blog if you like my cute blog


bagi yang sudah memfollow saya dan ingin difollow kembali sila lah tinggalkan link anda di shout box saya :)

Saturday 11 February 2012

Ambil ini Khusyairi



okay ini kawan saya .. kami baru je kenal rasanya tak sampai seminggu lagi tempoh . hahaha .. but kenal setakat di facebook and banyak cerita pasal camera and tanya bila nak outing aje :) . maaflah kawan saya belum ada masa lah :) . and dia okaylah setakat ini dan kalau tiba-tiba dia tak boleh menjadi kawan yang tak okay maaflah sebab saya perlu remove awak dari facebook saya yang agak limited edition itu hehehe . (bajet sikit ayat yang tu) . Setakat ni kami hanya contact setakat di facebook and dia pon one of the photographer :) . kalau nak kenal dia boleh add dia kat SINI .Aku kenal and add dia pun sebab salah seorang dari warga FB aku yang kenalkan and mintak dia tengok gambar si khusyairi ini . dalam kiraan dan pandangan aku not bad . hahaha gaya aku pro sangat aje kan .. tapi kire dia lagi power and best dari aku lah sebab aku pun manalah tahu pasal DLSR ni yang aku tahu guna camera handfone BB aku aje . tapi itu dah kira bersyukurlah dari tak ada kan :) . Okaylah setakat tu aje mampu cerita pasal dia ni sebab tak tahu sangat ape yang ada kat die and yang istimewa kat die pun tak tahu lagi :) . huhuhu . okay sekian ya khusyairi .

0 comments: