atulahmadjafri
Thanks for sharing some love for my cute blog

please follow my cute blog if you like my cute blog


bagi yang sudah memfollow saya dan ingin difollow kembali sila lah tinggalkan link anda di shout box saya :)

Saturday 11 February 2012

for true "ridzwan baharudin"



okay nama dia ridz or berg biasanye tapi aku panggil die apek n gemuk sebab korang tengoklah bentuk badan dia yang gemuk tu and yang paling penting masa mula-mula aku kenal dia aku ingat dia ni cina kongkong mana ntah . tapi tu bukan motif aku nak story lah ea . siapa dia and kalau rasa nak kenal dia boleh lah cari dia kat SINI sebab die seriously friendly and dia ni one of the photographer :) . Dia baik and selalu lah ea ada time aku susah kira banyak jugaklah dia tolong aku . Dia suka aku ? mungkin tidak sebab kami kawan . Aku suka dia ? oh no kami kawan . hahaha . aku kenal dia masa dekat fb itu pun sebab cerita pasal outing and camera tak sangka kami boleh jadi sebaik ini :) . Motif aku kawan dengan dia bukan sebab time susah dia ada tapi mungkin sebab kawan tu sentiasa kena ada tak kira kaya atau miskin , muda atau tua yang penting aku suka untuk menjadi kawan dia . And we become BFF :) .

love so much for you friend :) .

0 comments: